søndag 4. september 2011

So, gjett hva jeg har fått erfare; når jeg har en mamma som går på skole i Oslo og som er avhengig av egen pc, er det vanskelig å få blogget uten sin egen. Dette betyr at jeg har kun muligheter for blogging fra fredag til søndag. Og hvis du trekker fra midlertidig motvilje (fint for latskap), jobb og trening, så sitter vi igjen med søndag kveld. Så kanskje bloggen blir en weekend blogg?

I dag har jeg midlertidig vært uhyre effektiv. Jeg har kjørt til Hamar og sittet i bil med Pati i en time - fordi min mors kjære bil ikke har det så godt for øyeblikket. Strømtilførselen er så dårlig at går turtallet under 2000 så kveles motoren uten å ville starte igjen. Så jeg måtte på med varselblinker'n 5 ganger (!!) før jeg var hjemme igjen. Kult. 
Ellers så har jeg vært på kæffe hos besteforeldra og diskutert fyll og åpningstider på Styx, og trent. 


God og varm her, til tross for mildt sagt bløtt vær ute. 


Andre enn meg som har merket høstens inntog? Jeg er klar for eplekake, te og pledd med bøker. Klisjé?
 Oh yezz..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar