søndag 28. august 2011

Hjernen min er litt på sparebluss i dag. Sov nesten elleve timer i natt, forts sliten. Jobbet kun fem timer, men fortsatt sliten. Sparka meg selv i ræva og trente litt, så ble litt gira. Glemte at jeg ikke hadde sykkel mer (tok Julie sin til jobben, den sto igjen hos meg), så måtte gå hjem - og på de tjue minuttene var jeg både kald og sliten igjen. Så nuh, skal jeg lese bok og drikke te resten av kvelden. Har i grunn lest mye bøker i det siste.

..Og med "i det siste" mener jeg siden juni. Tidsperspektiv...



Dette er i det minste et lite utvalg. Noen er jo borte pga biblioteksfrister og folk som vil ha igjen det de har lånt bort. Jeg har jo ikke akkurat råd til å kjøpe alle (selv om jeg skulle ville det). Jeg skal nemlig på tur til våren likevel. That's right, planene er endret etter Kleppensk tradisjon og ..tja, det tar jeg i morgen. Nå skal jeg koke vann og finne "hardkokt eventyrland og verdens ende" av Haruki Murakami. Han er ganske kul. 
Og passe gæ'ærn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar