fredag 26. august 2011



Jeg løfter på hatten for dem som fortsatt sjekker denne bloggen. All creds til dere, og jeg blir litt skamfull. Men ikke nok til å si unnskyld, det får da være grenser! 
Nuvel. til en forandring så har det vært.. Vel, forandring. Det har skjedd en hel del den siste uka.


På søndag dro jeg og Sarah på hytta. Vi fikk to dager med sol, suppe, våte sko, marshmallows, fluer (ugh..), sudoku og P3. Ganske så idyllisk, faktisk! Sarah er siste venninna som stikker langt utti.. Åsane? Det betyr jo at 18timers reiser venter meg om jeg skal på besøk, oh joy ;) Men vi hadde det kjempefint, og var spreke med tur og greier. Vi klarte å lese kartet feil, så endte opp med å gå helt annerledes enn hva vi hadde planlagt - derav de bløte skoene. Noen som ser hjertet rundt myra bak oss? Yeah.. Vått.



For de som ikke har fått med seg det, har jeg vært på utkikk etter ny jobb i tillegg. Mye rart har blitt søkt og prøvd, men så ble det til slutt en stilling på meg og da. 



Blått er jo min farge, hva? Så kom og prat litt med meg på Rema 1000  på Løten fra og med uke 36 a dere. Hadde vært koselig. Hvis ikke så skal jeg fortsatt jobbe på Nærstasjonen i tillegg, så kom dit og! Jeg er ensom og forlatt etter alle flyttende mennesker.. Jente 19 søker nye venner. 
Trenger ikke være løtensokninger heller, for den saks skyld. For gjett hva jeg fikk til på torsdag?


Ved siden av den finger'n der, står det et kryss. På andre siden står det "bestått". Det betyr at en galning har faktisk fikk betalt for å signere et ark, hvor det sto at jeg var trafikksikker. Norske skattepenger... Bra det kommer meg til gode også, haha.


Det er forresten planten min. Den vokser 5-6 meter opp over ytterveggen og inn vinduet mitt, for deretter å klatre opp i himmelseng-greia mi. Sier litt om mine fingre - så anti-grønne at plantene må finne næring utenfra for  å overleve. 

Håper alle har hatt en fin overgang til skole/ jobb and all that jazz. 

Peace out.

1 kommentar:

  1. Noen ganger når jeg leser bloggen din, det gjør meg sint og trist. Begge faktisk. Noen mennesker er bare så dumme at de ikke kan se skjønnheten rett foran ansiktet deres. Kanskje er det ikke dumhet, kanskje det er narsissisme. Kanskje det er nettopp de er for fanget opp i hva andre synes å følge sitt hjerte. Jeg bare følte seg tvunget til å legge ut på denne bloggen spesielt. Du bør ikke trenger å føle seg ensom, du er altfor smart, omsorgsfull, vakker, moro å være ensom, så jeg antar det betyr at de fleste menn er mer hjerneskadet som jeg opprinnelig trodde! ;) Vit at du er elsket og savnet av minst én familie her. Ta vare på deg selv, være trygg, og mest av alt, ha det gøy! Jeg bor stedfortredende gjennom deg LOL (Hope Google did a good job this time.. I wrote a lot for them to screw up my meaning ;) )

    SvarSlett