søndag 7. august 2011

Ja, jeg har tatt en to-ukers bloggpause. Hvorfor?



Fordi jeg trengte litt rufsing i vanene mine. Fordi jeg har vært opptatt med jobb. Fordi jeg har begynt å trene igjen. Fordi jeg har vasket hele rommet mitt, ryddet skap og kastet to søppelposer med ..greier. Og jeg har sagt hadet til så mange mennesker av den eneste grunnen verdt et "until next time" - alle sammen flytter. Dette var en del av å ha friår hjemme jeg strengt tatt ikke hadde regnet med.
Sarah stikker til Bergen. Bleh, kan ikke gjøre narr av henne mer.
Pati stikker til Oslo med typen, og jeg får ikke sett henne mer enn en liten tur på jobben i dag - hvis hun forstår veibeskrivelsen min, vel og merke.
Mina stikker til Ålsesund-ish sted på folkehøyskole, og vi ses vel ikke før høstferien en gang. 
Kassu, min private dose pessimist meets humor og finskhet, stikker til Oslo for å studere filosofi og møte andre sære mennesker.

.. Nevnte jeg at lillesøster dro til USA fredag?
Så jah. Jeg har heller ingen pc enda, og jeg trives ikke på denne om jeg sjkal være ærlig. Men, jeg skal prøve å være litt mer aktiv. 


-som i skive-aktiv, ikke fysisk aktiv. Fortsetter jo med å være fabelaktivg. Nyh. Okai, nok dårlige vitser for en liten søndag. Bye :)

1 kommentar:

  1. Ha, ha, så flink du har vært, nå skinner det , kan tenke???? Bestem.

    SvarSlett