søndag 5. juni 2011

5000

Jeg har nådd over 5000 lesere jo. Da mener jeg jo totalt, forresten - ikke hver bidige dag. 

Husker så smått at jeg nevnte noe om "skal blogge senere i dag" sist torsdag. Den planen ble byttet ut med to timers kjøring, "prinsessen og frosken" med Dina, vaffellunsj, kverulering rundt middagsbordet med besteforeldre/onkel/tante og fråtsing i jordbær og vannmelon.


Maarn kjører på vei ut av innkjørselen.. To timer senere;


Utsikten til herr og fru bestemor er ganske så upåklagelig, spør du meg. Jeg får ikke sommerfølelse før jeg har vært på Sundvollen i 24+. Kanskje det som var feil i fjor.


Så da tok jeg bilde av meg selv også mens jeg var i gang fredag "morgen". Etter dette kjørte jeg (les, trykk på jeg) til IKEA og hjem igjen. Eller, på jobb da. Gah..

Men.. I går var jeg aktiv. Var jeg på jobb fra 8.30 til 17.00 (dvs satt max5 min mellom 8.00 og 17.45), gikk til og fra (ca4,5km). Fant ut at vi ikke hadde den maten jeg ville ha hjemme, og jogget ned og kjøpte det. Jogget tilbake(4,5km igjen..).

Så ringer julie og spør om vi skal finne på noe. All den gåinga til og fra der endte på 7,5 nye km for meg.

Totalt (uten å telle med jobben) blir det nesten 16,5km det. Legg på 2 km og jeg kunne gått til Katta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar