tirsdag 14. juni 2011

Jæjæ. Da kom eksamen til meg og.

En ting skal mr. O. G. ha; begrensende oppgaver, det lager han ikke!


"Det norske"
Stikkord:  - Hva/ Hvorfor.
- Litteraturhistorie
- Språkhistorie.

.. Og det var det. Men, er ferdig med powerpoint, lest hele soga om Ramnkjell Frøysgode, og begynt på lesinga av andreårs pensum. De fleste som leser her vet jo at jeg var i USA i fjor, og selv om jeg riktignok hadde med norskboka tror jeg at jeg bladde opp i den færre ganger enn jeg kan telle på en hånd. 

Morgendagen skal brukes på resten av norskbøkene, repetisjon av Vildanden (? ikke spør meg hvorfor den ble delt ut), og til Pati for generalprøve. Hun tenker litt Gjølsk, så greit å øve på henne.


Til alle dere som har fått ferie alt:
F*CK you :)



Forresten så arrangert jeg klassefest på søndag. I går var jeg i fin form, klarte å bære bord, vaske av det som lignet forsøk på kunstgressbane i hele første etasje og sykle på Vika og tilbake. Bortsett fra midlertidig amputasjon i ordforrådet mitt, gikk det fint. I dagtidlig derimot, følte jeg meg akkurat som jeg gjorde seks timer etter at dette bildet ble tatt:


Mah. Sliten.
Fortsatt sliten.
En time til nå, så natta.

 Eller..


.Natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar