torsdag 23. juni 2011

Siste innlegg på denne pc'n. Jeg har for nærmest første tapt krangelen med utdannings-ett-eller-annet, og får ikke beholde den pc'n som ble gitt meg likevel. Blah. Dette er for dumt. Det betyr at rundt 4000 av de kronene jeg hadde tenkt å bruke på reise etter jul må omdirigeres til Elkjøp, Expert eller lignende. Bummer.

Visste dere forresten at jeg ikke spiste et gram sjokolade mellom 11. juni og 23. desember i fjor? Bestemte meg bare for å kutte - også gjorde jeg det. Nu burjar jag igjen. Spiste en sjokolade i stad, bestemte meg for at det var den siste. Så ferdig med den. Det burde hjelpe meg med å kutte kakeinntaket mitt en smule da jeg skal på jobb i morgen, haha. Har sjokolade i alt, jeg..

Nuvel. Vekk fra random fakta til relevante fakta: Ikke at jeg har vært verdens mest stabile blogger før, men det blir jeg i alle fall ikke nå. Lørdag drar jeg til Thailand på etterlengtet ferie, og det er ikke sikkert jeg oppdaterer hver dag for å si det sånn. Skal likevel vise litt bilder av paradis til alle dere som sturer i 9 "varme" og et bergensk nedbørsnivå. Tenker det er en oppmuntrende tanke, hva? :)


Forventninger/sjalusi, created by Google images.

Postgirobygget kan synge så mye de vil om smak av sommer her i Norge, men hvite strender og palmetrær er ikke å forakte det heller. Om vi ikke snakkes før; God sommer!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg sååå mye til Thailand! Men den sjokoladegreia blir jeg ikke med på. Kan ikke skille meg og min største kjærlighet :P

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge bloggen din, spennende og følge dere på reisen.Gratulerer med avsluttet videreg.s.håper du er fornøyd.
    Vi sees på Gardermoen lørd. Beste M

    SvarSlett