onsdag 8. juni 2011

Jæjæ. For andre dagen på rad har jeg trått opp på skolen bare for å få beskjed om å dra den beskjedne unnskyldningen for ei ræv jeg har hjem igjen. Føler meg litt ubrukelig når jeg må ta bussen to timer for å være på skolen i 15 min. To. Dager. På. Rad.

Annet enn det så har det jo ikke akkurat vært så ille med fri heller. Skal si dere jeg var nervøs når jeg hører 
"Eksamen i Sammfunnsfaglig matte 2: Stine Evensen, (blablablala)Mar..i Yatta."
Thank you Jesus. Det betyr faktisk at jeg er fritatt for alt som heter matte, resten av mitt liv. Jeg skal aldri måtte tolerere sjåvinistiske kommentarer fra en supposed-to-be pensjonist med tidenes bløthøl i hue.

 
Jah.
Nå skal jeg sitte stille i senga mi og bare ikke tenke i noen timer, før jeg legger meg ned og heller ikke tenker i enda flere timer.
Forresten. Det er også garantert at jeg kommer opp i Religion og Etikk eller Norsk.
Livet er ikke dumt, dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar