onsdag 22. juni 2011

Og da var jeg tilbake. 
Skjedd litt siden sist, kan jo sies. Jeg naila muntlig, fikk vitnemålet og hadde en relativt fuktig kveld på torsdag.


Gjøøøøl! :D




Fredag startet altfor tidlig med altfor dårlige nyheter; MR sier brudd i høyre menisk, og greit mye slitasje på den venstre. Psyke-testen sa lite deprimert, men at jeg burde gå på melatonin for søvnproblemer..
Så var det åtte timer på jobb. 

Lørdag: Ni nye timer på jobb. Heldigvis var det en ferie-aktig slutt på helgen med den koseligste grilling/skrekkfilm/overnattingshelga jeg har hatt på.. kanskje ever. Så kudos til Julie, Odd Harald, Thomas, Anne-Gine og Ole Petter :)
Ellers så jobbet jeg mandag, tirsdag og onsdag. Slitsomt.



Og omstendighetene har også endret sivilstatus til singel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar