fredag 1. juli 2011

Nede i Thailand
der veit jeg et sted,
Det regner og regner
Ja regner snart ned.
Det flommer i veien
Og regner litt mer,
Så Maarn tenker
”det er ikke fair!”.

Liker dere dreien på ”du og jeg og dumpappen”?
Definisjonen på regntid har for meg nå, består av
  • ·         aldri luftfuktighet under 70%
  • ·         snegler på størrelse med kattunger i veien
  • ·         en onkel som (hahaha) lider av D vitamin mangel, og jevner ut humørsvingningene med det lokale ”Chang” ølet
  • ·         mangel på vanntetthet
  • ·         menneskelig mangel på gjeller


Ellers så koser jeg meg faktisk, om sant skal sies. Onsdag var det ikke regn overhodet, og fikk jeg meg en ny venn. Hun er 36 år gammel og heter Hong Thong. Hun er supersterk, kraftig bygd (men ikke overvektig), elsker agurk og blir ofte ridd av yngre menn.
Til dere som ble litt skeptiske ved siste bemerkning, kan jeg fortelle at hun også er en elefant. Onsdag var nemlig jeg og resten av family’n på elefant tur. 2 timers ridetur ute i the wild, for så å bade med dem i en elv. Det er en spesiell følelse å vite at du står på hodet til en elefant. Eller sitter på nesa (for kleint å si sitte på snabelen..), mens du ser inn i to brune øyne på størrelse med kiwier. Kommer aldri til å glemme det.

Siden det var dagen for nye opplevelser, tok vi turen til ”fish Spa” senere på dagen. Navnet virker litt WTF, og det kan jeg love deg at selve opplegget var og. Har dere sett sånne psoreasisfisk? Slike som spiser saker og ting av bena dine? Slike?

Well.. De spiser selv om det ikke er noe sykdom også, velger jeg å tro. For det virket seriøst som om jeg var en blanding av nyttårskalkun og bursdagskake for disse skapningene. De tvang seg til og med 4cm opp av vannet for å spise! 15 min etter var all løs hud (resultat av gamle gnagsår) så godt som borte.

Da gikk jeg ned på stranda og fikk en 60 min massasje for 60kr. Det er grei valuta for pengene her, det skal sies. Deilig var det og.


Lofotfeska blir nu aldri det samme...






Damene i bakgrunnen vet hva de driver med.. De skal få klå på meg så mye de bare vil!


My feet on an elephant?


Me on the neck of an elephant?





To gode venner. Uforglemmelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar