tirsdag 5. april 2011

Dagen i dag bestemte jeg meg egentlig for at etter skolen, skulle jeg ikke gjøre en dritt. Jeg skulle sette meg ned, lukke øynene og tenke positive tanker. 
For det aller meste har jeg også gjort det. Etter skolen dro jeg ned på Gravdahl, der jeg satt rolig og fornøyd mens jeg leste Kjell Askildsen noveller og diverse kokebøker til den store gullmedaljen. Når jeg satte meg på bussen fantaserte jeg egentlig om lenestolen min og Snehvit. Det faktiske handlingsforløpet var meg som gikk ut og inn av kjøleskapet for å hente yoghurt, biffbiter, skinkeost, surmelk eller whatever craving jeg fikk hvert 5. minutt. Så jeg tenkte at det var ikke forsvarlig å tilbringe så mye tid på kjøkkenet uten at jeg hadde noe å gjøre noe der. Så jeg satte igang med disse:

 
Tacosnurrer. Det blir ingen matblogg her av den grunn - for jeg har ingen oppskrift. De var kun på frihånd og "hva vi har i skapet" grunnlag. Men de ble gode!

Nå tenker jeg at jeg kun skal sitte og fordøye i et par timer. Fornøyelig nok så er jeg ferdig med skole for uka; Onsdag har jeg kjøretime og legetime, så rekker ikke noe skole verken før, mellom eller etter. Sånn går det med fastlege i Løten... Både torsdag og fredag har jeg langkjøring, så akta er  - snart er ikke Hedmark noe trygt sted å være. Pass i alle fall på rekflekser og fotgjengerfelt. 



Kos dere på skolen i morgen da folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar