torsdag 14. april 2011

Hvis du ikke sjekker facebook klokka ett om natta eller før du drar på skolen, misser du ett å annet.
Russebildene dine, for eksempel.
Så slik så jeg ut da alle andre iførte seg russeutstyr og ble fotografert;

Jaja. Man er jo russ bare en gang i livet, så hva gikk jeg glipp av?

 


Ellers så har jeg just begynt pakkingen til i morra. Tenkte det var på tide ettersom jeg skal opp om 6 timer for å dusje og styre. 18 timers reise før jeg er i Louisville igjen. Det kommer til å bli sært, gøy og spennende!

Ha en flott påske folkens!!

4 kommentarer:

  1. Noen som har det...... God tur :- D

    SvarSlett
  2. Helt enig maarn! Ble så sur jeg, herregud. Om man har påtatt seg ansvaret som fotoansvarlig for russen så må man da klare å få ræven i gir å poste infoen FØR KLOKKEN ETT OM NATTA DAGEN FØR!!!
    ja...

    Ellers,kos deg, misunner deg, kjøp en sjokolade til meg, ikke la flyet styrte i atlanteren..! GOD TUR! :)

    SvarSlett
  3. Hahah, skal proeve aa faa til alle sammen : )
    takk!

    SvarSlett
  4. Hope we get to see you while you are here, chickie!

    SvarSlett