fredag 1. april 2011

Har tatt et endelig oppgjør med alt som heter lister i dag. I går kveld brant jeg planleggeren. Om ei uke har jeg siste kjøreundervisning. Om noen måndeder har jeg både lappen og fri fra skole, og det betyr frihet for meg. Når jeg innså det fikk jeg et adrenalinkick, og gjorde noe jeg aldri før ville turt. Jeg er litt sjokkert over meg selv, men herregud! 
Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg er blitt veldig glad i boka "Eat, Pray, Love". Der drar hovedpersonen til en Ashram i India og bor der i søken etter seg selv i 3 mnd. Vel...

.. Jeg bestilte meg ferie. Til India. To uker for meg selv Sør India, eller  for å være presis. Jeg må mellomlande både i  Mumbai og Munchen, før jeg når Bangalore i Karnataka. Men!! Som jeg gleder meg. Dette er forresten ikke noe jeg fortalte mamma eller pappa om i går forresten.. 
Nuvel. Mellom 22. oktober og 4. november kan de vel ikke straffe meg uansett. 


Bildet er fra Bangalore.. Da skal jeg sitte stille med ei geit på et lotusblad. haha, neida. Men skal bli godt å slappe av!
Andre enn meg som har hatt tanker om total frigjøring etter skoleslutt, eller hopper alle rett på studier?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar