søndag 16. januar 2011

Bestefar er 70 år i dag. g.a.m.m.e.l.
Når jeg er 70, kommer jeg til å se sånn ut.


 Fra fylte 65 skal min diett kuttes ned til kun essensielle matgrupper (kake), hjernetrim skal nedkortes til fordøyelige biter (disneyklassikere) og fysisk aktivitet kan begrenses til dobesøk. De første 2 årene kommer til å gå strålende på grunn av god forbrenning, før jeg eksponentielt vil forvandles til en halvmuggen grønn klump i en leilighet fylt med fotoalbumer. Trenger jo beviser på at jeg på et tidspunkt var et interessant menneske vet du.

Synes bestefar er uforskammet kjekk i forhold. Han har i det minste hår.
Vi andre dødelige legger oss i støvet for slikt arvemateriale.Og sverger til å la oss avbilde i våre beste øyeblikk. Som i et casual outfit på gulvet bilde.

 

Bursdag er dumt fordi: Man blir gammel.
Bursdag er fint fordi:Det er KAKE!

 

 Hva skjer med Maarn'er da det er kake?


Hva skjer med kaker?


Konklusjoner om bursdag? Flott på kort sikt. Slik som alt jeg liker i livet. Natta!

1 kommentar:

  1. AHHAHAHAH, omfg! fint 70 års bilde av deg!! love it! :*

    flisen <3

    SvarSlett