søndag 23. januar 2011

Da var første uka unnagjort. Rakk ikke blogge noe i går mellom jobb og Ottestad, men så sa jeg vel strengt tatt aldri at jeg ville bli en "hver eneste dag"s blogger. Det er jo bare å henge løkka rundt halsen og drepe motivasjonen, liksom. 
Speaking for killing motivation:
Fun - not so fun.

Willy-Nilly. I går hadde vi jentekveld hos Henriette.
Opprinnelig ide: Rolig ost og vin kveld. 
Ferdig produkt: Ost og vin (30 - 45 min)
Pizza på Pizzanini (60 min)
Bowling(5min..)
Idiotisk jamming i bilen til Henri (40min)
Soulja Boy (minst 10 minutter)
Brownie (smashed på maks 10 min)
Bassengbading!
 Julie (som hvertfall ikke blir påvirket av 2 cider/rusbrus) og Henriette, smashing cheese.
 
 Pizzanini! Elisem Julie og maarn, etter den evighetslange krangelen om tomat, ikke tomat, paprika, ikke paprika - og om man faktisk kan ha biff, marinert kylling og scampi. Skulle tro det var en haug gravide damer med abnormale cravings på tur, ikke 5 jenter med tomme mager.

 Bilde tatt 21.23.17

 Bilde tatt 21.39.18.
Noen som var sultne?
Jeg og Julie ble sperret inne i kjelleren
 
 Skjønner ikke hvorfor.

 Jeg benekter all skyld!


Etter en forstyrrende runde vannvolleyball med kreative kamprop rundt ett, var det kvelden for meg ass. Men jeg tror at hele Ottestad fikk med seg at
mja, mja, mja, MJAAAAAAUUU! IDA OG ELISE(Celina) SUUU-GER!!!
Natta'a.

2 kommentarer: