søndag 30. januar 2011

Denne dagen kommer til å bli totaaaaalt dysfunksjonell. Så jeg gidder ikke late som og happy-blogge. 
Hele opplegget med å ikke spise kake til lørdag funket, kjempebra, enda jeg var i familieselskap for søskenbarnet mitt fredag. Klapp på ryggen for den. 
Til min store fortvilelse klarte jeg i stedet å spise 5 x så mye mat og kake på lørdag enn jeg pleier. Kudos til Nærstasjonen for å ødelegge kroppen min!
Nå kan det være at sukkeret måtte inn for å holde meg våken. Jeg har nemlig gjort litt matte på fritiden. Det er 168 timer i ei uke. 41 av disse har jeg sovet. Og jeg er sliiiten. Jeg mangler over 25% av min normale søvn. Så om jeg ikke har smilt til deg, sett deg, hørt godt nok etter, eller om du ikke har gjenkjent meg under et ansikt bestående av enten for mye eller for lite sminke - grunnen. Jeg fraskriver meg all skyld til L.S. Christensen, som ikke lar meg sove.

Så dagen i dag har hittil vært fylt av mat og rydding. Jeg føler meg som et gående glass med aspik. Lagde nemlig amerikansk frokost til mamma, som har "feiret" bursdagen sin i dag. Dvs, dette er dagen hun rettmessig kan være litt dronning.. Og jeg har laget yndlingsdesserten hennes til i kveld, håper bare at den ble bra! :)


Så spørs det om jeg drar meg på trening, eller om jeg er en klump med aspik i hele dag. Tror det er lov. Har forresten fått konstant vondt i knærne etter forrige ukes utfordring! Hvilket bringer meg til:

Utfordring uke 5:
1: Slutte å gå i kjøleskapet / nederste skuffen når jeg ikke har noe å gjøre..
2: Stå planken på en opp-ned Bosu ball 30 minutter sammenlagt. 
3: Legge meg senest kvart over 10 hver dag!

Pati.. Om du ikke kommer og henter den kaka di før søndag, så setter jeg meg på deg, mandag 7. januar. Comprende?

Ha en strålende dag, folkens! <3

2 kommentarer:

  1. ahahahahhaha, ler meg ihjel!
    Jeg kommer på tirsdag neste uke :)) ikke sett deg på meg :O du veier jo sååååå uuuutrooolig mye

    SvarSlett
  2. Ok. Da er vi enige, anti-gringa

    SvarSlett