lørdag 15. januar 2011

Hihi, endelig tilbake på blogg. Noe jeg i mitt stille sinne hadde planlagt og samtidig absolutt ikke hadde tenkt til å gjøre. Tenker litt at "Nå blogger alle, og da gidder ikke jeg". Og se hvem som plutselig fortjener sauemerke i øret.. Jauda.

Ellers så har jeg jo ikke forandret meg siden jeg sluttet å blogge. Jeg stoppet jo fordi at jeg er et stort rutinemenneske. Og da passer det ikke med nye ting. Så løsningen blir da å jage ny rutine. Jeg kjenner at ideen allerede står for fall, men hey - da er man advart liksom. Sier jo litt at jeg har hatt denne bloggen i to uker i dag, og her kommer første innlegg.

Men nå kommer Julie og skal se på Schindlers liste og grine med meg. Så frk. Burgering, håper du er fornøyd med ny blogg å lese. Dagens høydepunkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar