mandag 17. januar 2011

I dag måtte jeg bruke fritimen min på å kjøpe ny hengelås. Jeg har nemlig måtte klippe opp min tredje lås i dag etter å ha låst inn nøkkelen. Klok av skade kjøpte jeg kodelås. To stykker.


 

Heldigvis for meg har ingen brutt seg inn i skap nummer 971 i helga. Derfor er hele samlingen min av tørre varmtvannsdrikker fortsatt inntakt. De er ikke forsikret på noen måte, så happy for den. Faktisk, så glad at jeg tok en loner-lunsj kun i selvskap av Ram, Salim, Maman og Ahmed. Og Blåbær-vaniljete, såklart <3

 



Men Willy-nilly, jeg skal trene. Vi snakkes :)

2 kommentarer:

  1. Klokt valg i forhold til hengelås Maren! Det er ikke verst 3 stykker på kort tid. Låsbransjen jubler! GH

    SvarSlett
  2. Ja, egentlig noe sjokkerende at jeg ikke har rabattkort på Clas Olsson..

    SvarSlett