tirsdag 1. februar 2011

Da er det bloggetid igjen (aka biologi). Jeg vet ikke om jeg liker eller misliker denne læreren. Han har utfører null displin i klasserommet, og han er noget usikker på eget stoff. For å sitere;

"Skjønner dere dette? Jeg for min del synes genetikk er litt guffent". 

Ellers så er denne dagen startet på fullkomment vis. Etter en herlig jentekveld i går med pizza, Granny Smith's eplepai med is og nydelig/depressiv film, fikk vi lagt oss sånn i halv ett tiden. Og siden Celina har lappen, var det ikke den sedvanlige alarmen klokken halv sju. Det var opp på slaget 07.20, inn i klærne, på med sminken og komme ned til et bord duftene av nystekte baguetter, appelsinjuice og kaffe! Åh som jeg elsker svart kaffe om morgenen. Sverger at jeg var rent euforisk da vi pælma alle inn i bilen sånn kvart på åtte. Jeg hører annenhver uke ritual?

Ellers så er jeg ferdig på skolen om 45 minutter, og Celina og Elise skal pierce navler i dag! Stakkars Elise holder på å spy av nerver haha. As of right now sitter hun og ser på tatoveringer på nett. Sjokkterapi..?



Senere i dag kommer det en matoppskrift på wok..
Supernam! :)

2 kommentarer:

  1. Jentekvelden var herlig, ikke minst maten! Granny Smith-pai <3 Dette må gjentas, ofte..

    hahaha, jeg holdt på å døø da! Hjertet hamret i brystet, kaldsvetten silte, hendene skalv og halsen snørte seg. Men det gikk bra da! Er så lettet, og ikke minst STOLT!

    Jeg liker bloggen din Maarn. Den har alt! Mat og ironi, love it <3

    Smask&Dask fra Elise

    SvarSlett
  2. Høhø, håper du likte oppdatering like bra! :)

    SvarSlett