torsdag 17. mars 2011

En ting er at jeg har fobi mot vekkerklokker. Men når jeg faktisk får sove til klokka er blitt halv åtte, klarer og stå opp og har lagt frem det jeg trenger, er det ikke litt drøyt at jeg fortsatt klarer komme for sent til en avtale?
Tydeligvis ikke. I dag hadde jeg nemlig glattkjøring på Vålerbanen, og skulle bli henta i enden av innkjørselen når de kom forbi fra Hamar. Tror du ikke jeg ble sittende på facebook så kjørelæreren måtte ringe og si at "Du, nå har vi kjørt forbi på 3ern 4 ganger og du er ikke her. Du bruker mye tid for alle de elevene som skal ha kurs med meg".

Faen.

Jaja, da var det bare å løpe ned veien - innkjørselen vår er type 300m lang - og si sorry veldig høyt og tydelig. Innen Elverum sov jeg dypt.

Den lille stripa midt i bildet der.. Det er innkjørselen vår. Hipp Hurra for vonde knær!
Jeg har egentlig ikke så mye annet morsomt eller interessant å fortelle om i dag do i ever, så jeg tror egentlig jeg runder av der. Vil forøvrig legge ved en liten "Takk Gud for auto-spin", etterfulgt av "Amen".

Flesteparten har lappen alt, eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar