tirsdag 1. mars 2011

Noen ganger er jeg uberegnelig og irriterende. Noen ganger er jeg direkte slem. Men jeg glimter til i mine små øyeblikk. På mandag så kom mamma hjem fra en weekend-tur i Amsterdam (og nei, null røykings.. Hu feiga ut. Jeje), der pappa er på kurs for øyeblikket. Så jeg tenkte vi kunne ha litt hotel da hu kom hjem, og deretter redde senga og la sjokolade på puta. Walter's nr. 156. Måtte vel prøves?



Mrs. Kleppen.
Velkommen til hotel "Gjør det sjæl". Ingenting er inkludert, unntatt denne sjokoladen. 
Enjoy your stay.


Speaking of gjøre ting for andre; Julie lagde middag for meg i går kveld, hihi. Trente sammen først, så middag og kos. Var deilig med litt avlastning fra eget hode. Fylte kroppen til randen med mat, så hodet var toppet med pasta og saus. namnam.


 Hyllest til kokken. Vi lo litt når bildet ble tatt, tror hu drev og sa "Ost" ellernoe. Snapshot i alle fall!




 


Skikkelig 
ekte
autentisk
Spagetti 
Napolitana 







Etterfulgt av
skikkelig
ekte
autentisk
tom tallerken.
Eeetter at det var etterfylt 3 ganger. Nam
 Uortodoks, men effektiv rengjøring.


 Busta..


The inspiration. Neste gang er det min tur til å lage mat! Gleder meg så veldig. Og nei - det er ikke engang sarkasme. Tror jeg og fru Espelid Hovig skal ha et heftig møte hvor vi diskuterer slagplan. Gleder meg <3


3 kommentarer:

  1. Ntaaw:)Gleder meg til din tur jeg og !
    Flisen.

    SvarSlett
  2. sounds fab and like you both had a great time! love the hotel idea for your mom. hope she enjoyed! xx

    SvarSlett