onsdag 30. mars 2011

Utfordring!

Jeg vil ha en utfordring. Bake- eller matlagingsutfordring. At jeg er så demotivert sliter på, og tenkte at jeg skulle få noe å glede meg til.. Så, i løpet av neste uke skal jeg lage noe på kommando av dere, legge ut oppskriften og hva jeg gjorde, resultatet vil bli donert til noen foreslått av den som ga meg utfordringen. 

Jeg er åpen for alle oppskrifter bare det er mulig å få tak i ingredienser og jeg ikke trenger noe spes utstyr. Iskremmaskin for eksempel...
Trenger forresten ikke være en spesiell oppskrift. Bare gi meg et tema, som "fransk" eller "proteinrikt" for all I care.


Så kjør på med forskjellige retter, fra asiatisk til gumbo og fruktfromasjer! Jeg er klar! :D
Alle bilder fra google..

4 kommentarer:

  1. Gumbo, med masse krydder =D
    Namnamnam ^^,

    SvarSlett
  2. Hehe hvis det er utfordinger du vil ha skal du få det ;) kan ta med noen av mine kokebøker på skola imorgen så kan du plukke der ;)

    SvarSlett
  3. Da heier jeg på Julianne sin.. Du skjønner, det er ikke at jeg ikke har oppskrifter.. Bare morsommere å utføre om jeg har en eksakt oppgave! ;)

    SvarSlett
  4. http://smattetherese.blogspot.com/2011/03/chilli-marinert-scampi-i-pasta-med.html

    SvarSlett