tirsdag 29. mars 2011

Jeg vet det må høres ut som om jeg klager mye, men saken er at
jeg er sliten. Og jeg prøver desperat å komme meg ut av den smålig onde sirkelen som gjør at desto mer stresset jeg er, des mindre sover jeg. Det funker fryktelig dårlig i lengden; jeg har snart nådd slutten av lengden, så i går dro jeg til legen.
Leger, eller spesialister av noe slag har jeg ikke mye til overs for. Kanskje er jeg bare sur, eller kanskje jeg stiller for mange krav. Resulatet ved mine konsultasjoner med dem ender i alle fall alltid at det står skuffa!! Skrevet i hele panna. I går var strengt tatt inget unntak.
Krampen i leggen jeg har hatt konstant i 5 dager; Ta magnesium. Ikke mer legen kan gjøre.
Knesmerter/ rygsmerter: Gå turer. Eller snakk med fastlegen din. Er fastlegen min en bedre lege enn deg? Nei. Fix es shit.
 Blodprøve for å sjekke blodverdier: Snakk med fastlegen din. 
Stresset mitt: Lær deg å koble ut. No shit Sherlock. Hvorfor tror dere jeg er her? Jeg klarer ikke koble ut, for fæn.

Og på toppen av dette er det rød fisk til middag.
Bilde: isilenti wordpress

Sugar in the mornin', peeps.

3 kommentarer:

  1. Du stakkar. For muskelkramper, betyr det at kroppen er lav i kalium. Prøv bananer, de er friske og en stor kilde til kalium. De vil også redusere blodtrykket. Som vil bli kvitt stress! Du vet jeg elsker deg, og du vil begynne å føle deg bedre før du kommer hit, så ting kan repareres og tilbake til normal. Herren vet jeg desperat trenger noe normalt å se frem til! ;) (THANK YOU, GOOGLE TRANSLATOR!)

    SvarSlett
  2. Haha Cris you're nuts. I love how you googletrans all my posts on here. And I probably will feel a whole lot better when I can remove myself from this whole situation for a while. Hell, for all I know jetlag might help my knees etc?
    ... Bananas won't do, don't like them. Banana cake however.. Nice reasoning, yes?

    SvarSlett