lørdag 27. oktober 2012

Everybody make a scene!


Jeg er fullt klar over at det er en stjålet tradisjon. Jeg er klar over at det ikke egentlig er før onsdag. Er ikke spesielt glad i verken polyesterspøkelser eller playboybunnies a la "Mean Girls".

Meeeeen!



Halloween har blitt feiret hos meg siden jeg var 5. klassing, hadde overnattingsparty med Mina og kurver så fulle av godteri, kjeks og frukt at det, helt seriøst, holdt til jul. Ja, jeg glemte det i en skuff.. Details Schmetails.

Nå har det gått 10 år og det jubileet skal feires hos noen venner av meg før vi fær på Kvarteret for sosial mingling, "The Thing" visning og.. sikkert litt vin. 

Inspirasjon fra the almighty google


Andre som har egne tradisjoner? Vin, Edgar Allan Poe og sukkerspinn a la spindelvev? Masse R.L. Stine, Oujjiaboards og levende lys? Jeg har planlagt å ha et lite Halloween rituale hver dag frem til den 26. beste dagen i året. 

Men jeg lover, ingen trick or treating i dag. Det spares til onsdag, sammen med skrekkfilmene og graveyard chili. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar