tirsdag 30. oktober 2012

Body over mind over body


Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

Jeg hater å være svak
Jeg hater å være svak

meeen



I tillegg så er jeg syk i dag. Men, jeg orker ikke sitte her og bare være dårlig og crap. Jeg trente ikke i går, så da blir det trening i dag. Cardio +/ styrke partallsdager, fri/yoga/svømme oddetallsdager. Å sitte hjemme og ikke gjøre noe gagner ingen!




Thumbs up.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar