onsdag 31. oktober 2012

Halloween, we have a no go

Dude. 
I dag er Halloween, den kuleste dagen i oktober (kan ikke si høsten, for det er Thanksgiving) og hva måtte jeg kle meg ut som?
... En frisk person.
Da jeg sto opp i dag var klokken 01.35, og ryggen min verket som om en gal akupunktør hadde gått amok. Hentet varmeflasken som den skrøpelige gamle damen jeg er og satte i gang med innsovingsmidlene mine, som i hovedsak består av ExPhil Beta pensum. De sviktet, så da klokken slo 0700 hadde jeg spist frokost, sett nytt på nytt, sortert skittentøy, skiftet på senga og hørt masse Harry Potter. 

... True story.

I tillegg til en rygg fra helvete, så hoster jeg fra ende til annen (stakkars tannlegen som måtte dille med tennene mine i dag..), er Kleenex avhengig og har måtte leve på flytende føde i hele dag. 
Yeah.

Så i dag blir det ikke frustrasjonstrening - selv om jeg hadde en bra økt i går. I dag blir det Potterdate og footsiepj's fra Grandma i Kentucky. 


Håper folk koser seg på Halloween. Over og ut, kaffeknut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar