lørdag 27. oktober 2012

Subconcious dealings


12:38pm
du
jeg har drømt så sykt mye i natt
hør her
den siste delen handlet om at jeg var på Manhattan igjen. Og jeg gikk i butikker, skulle ut på gata - OG PLUTSELIG KOMMER MAREN OG HANNE INN DØR
jeg bare wtf
bruker masse tid på å lure meg ut, men uansett hvor mye jeg prøver å forte meg så går jeg supersakte
og de tar meg igjen
prøver å være venner - spess Hanne, driver å snakker og smiler og lurer på ting
så er vi bare på shopping helt plutselig
og jeg prøver å snike meg vekk, for Kine kommer i tillegg. Hun og Maren snakker ikke til meg, men Hanne prøver. jeg fortsetter bortover en klesreol motsatt vei og later som jeg bare skal se på noe, mens jeg går ut en bakdør og løper superslowmotion bortover mens alle andre beveger seg vanlig fart
og ei dame som skal selge meg en lampe går på replay sånn 5 ganger, HELT samme prosessen hver gang. Bortsett fra den siste gangen, for da kan hun plutselig navnet mitt
og dermed, bang, er butikken gått i sirkel og Hanne er rett bak meg når selgeren sier "men Maarn, vil du ikke ha denne"
og lurer på hvor jeg skal, hvorfor jeg prøver å gå fra dem
"her er jeg liksom grei og lurer på hvordan du har det, vil snakke og være hyggelig. Også bare stikker du?"
Og jeg våknet mens jeg sa høyt "dere ødela en fantastisk tur for meg, hvorfor skal jeg ha lyst til å være sammen med dere nå? Jeg dro hit for å være alene. La meg være."
midt i setningen var jeg våken
ikke verre nei

sinnsykt slitsom drøm

jeg tror du trenger og kjefte på dem jeg
haha
x)

Rett&slett bare gi dem huden full
skrike ut hvor fæle dem er
jeg har ikke lyst

håhåh, jeg har lyst

vil bare la være
hahah, synes jeg ser deg på skypw
"HVEM I HÆLVETE TRUR DERE AT DERE ER "
episk
men nei
hahha
hadde vært såå gøy

I will drink and dance my sorrows away

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar