mandag 29. oktober 2012

Monday - My day




Fra bloggen Amped+ Dangerous.

Jeg trodde aldri jeg ville bli en av de personene. De som våkner tidlig, ikke er sure og som koser seg om morgenen. Som har mer energi før frokost enn etter lunsj.

Ok, jeg er fortsatt ikke så full av energi. Men jeg elsket morgener nå. Spesielt mandag morgen. Jeg står aldri opp på feil ben mandag morgen. Jeg står opp på begge to, rett i tøflene, slenger på morgenkåpe og rett ut på kjøkkenet for å lage cappuccino. Hadde det ikke vært for at vårt kjære kjøkken er fra interiørhelvete og cappuccinoen er halvveis laget i micro, er det ikke langt mellom meg og fotballfrue. Også løper ikke jeg 10 mil før sju da... 

Men, i dag har ting gått frem. Jeg våknet fem, etter fem korte timer søvn men var helt uthvilt. Jeg kokte egg, spiste knekkebrød og min kjære kaffe.

Så på nyhetene og været (hadde jeg vært flink nå så hadde jeg lest en interessant bok, men den boken jeg leser er så kjedelig akkurat nå at jeg kvier meg for å lese), før jeg tasset inn på rommet mitt 6.30 og sullet med tryne og tannpuss en trekvarters tid med studentradioen. Det er ikke en vane haha. 


Nå er klokken ni, jeg har vært på biblioteket - det var stengt -, vært hjemom for å hente en gjenglemt matpakke og lest et lite kapittel i ExPhil Beta. Dagen er ok, og de har åpnet kantina. Kaffeeeee :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar