onsdag 17. oktober 2012

Venner i nøden (studentlivet)




Du skal få lov til å stjele mat, men jeg trenger nøkkelen min. Men jeg har en del mat som går ut mens jeg er hjemme, så du kan få det før jeg drar. Må til sentrum uansett, regner jeg med.


hahahah, du er rar
men det er ikke tull


Du som lærer meg å ikke kaste mat


jeg kjøpte yogamatte og hårføner i dag


Dust


wtf liksom
hihi
for jeg er dum og deilig juba jubaaaaa
9:13pm
Men jeg har salat, 2 kiwi, fetaost, pesto, paprika, snøfrisk og kyllingpålegg, og jeg slenger gjerne med en kyllingfilet og tomatsuppe for at du ikke skal dø ut til jeg kommer tilbake.



My life > your life.
Yeah

Helt til



du klaga på face og jeg var den eneste (bortsett fra Stine) som kom for å redde deg. Du har ingen
andre.
Kanskje Helle.

9:23pm
JEG HAR MASSE VENNER
men de lever på østlandet, og det er en helt annen tidssone hvis du tenker på reisetiden dit med toget



Jæjæ

2 kommentarer:

  1. lol, jeg kan mate deg jeg da hvis det er krise.

    SvarSlett
  2. Har gullkort til ultimatum-krisetilfeller - og har fått så mye sjokoladekake av deg til å covre for 6mnds tid <3

    SvarSlett