søndag 27. februar 2011

Hvis hodet mitt blir noe tyngre nå, faller det av. Da blir håret mitt møkkete, og det kan jeg ikke ha noe av. 

Tips nr. 1 for å komme seg ut av ferierytmen: Ikke ha besteforeldre som faktisk vil være oppe med deg til 01.30, og lar deg sove til klokka 11 dagen før skolestart. 
Tips nr. 2: Ikke drikk nesten en liter svart kaffe, og den siste sånn halv åtte om kvelden. 
Tips nr. 3: Ikke begynn med produsksjon av sukkerholdig bakverk klokken 23.00.
Tips nr. 4: Ikke begynn samtaler med folk du ikke har snakket med på evigheter på facebook.


Ettersom jeg svært nøye har gjennomført hvert eneste av disse punktene, er det bare å innse at det ble minimalt med søvn på meg sist natt. Faktisk så ble totalen på 3 timer. Særs lurt, kjenner jeg.


Planen for i dag er en skikkelig detox for runde to av "Maarn blir sunn". Denne gangen er det mars som gjelder, og jeg har bestemt meg for å ta alkohol ut av regnestykket. Blir bare tull å ta med noe som ikke er fast føde uansett, right?

Så mars sine mål er: 
Minst 3 sukkerfrie dager i uka
Minst 4 treninger per uke
Slutte å snoke i skapet etter åtte om kvelden. 
Vet det er litt dødfødt å si dette rett før jeg drar på festetur til Tyskland i ei uke.. Men det skal jeg klare.



Lenge leve viljestyrken!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar