mandag 23. mai 2011

For første gang på et år er jeg blakk. Som i type 100kr på konto. Hvor fløy alle pengene henn? 
- Jeg vet jo at jeg har fløyet litt hit og dit. Klesskapet har blitt betraktelig fullere. Meeeen, videre ettertanke har bekreftet at 
mindre jobb dele på  en periode a la 3 uker gange med ekstra utgifter (X verdier alkohol, transport og mat)
= lite penger. 

Ja, jeg ga akkurat russetiden en negativ attributt. Som ikke heter stinkende bukse eller Stig Johannessen.

Utenom det vil jeg bare rope et stort savner deg! Til resten av russetiden. Ingenting blir som Lillehammer igjen. 
 Bilde fra facebooksiden til treffet.



Beste Russeminne 2011?

2 kommentarer:

  1. Skal vi se.. hmm, nei helt blank. Det var litt rart,å ja, jeg er bare 14 ;D

    SvarSlett
  2. Serr? JEG er blakk...0.00 kr på brukskonto...men 50 kr cash :-D
    yey me!

    SvarSlett