torsdag 19. mai 2011

I dag har jeg strengt tatt ikke tid til å blogge. Biotentamen i morra går meg på nervene, så jeg skal bare legge ut to småtips:

  1. Til dere som ikke er så glade i kaffe, men trenger en oppkvikker til eksamenstid (eller andre grunner): Bland 1ts pulverkaffe med 2ts orginalkakao, og hell på 2-3 dl varmt vann og ha i 2-3 suketter. Rask og sunn Mocha som ikke smaker like mye kaffe som sjokolade! Litt melk er forresten heller ikke å forakte...
  2. Jeg lagde iskake til 17. mai. Seriøst den enkleste kaka jeg har laget i mitt liv, tror jeg. Sjekk ut oppskriften her, og prøv selv. Hele ble borte på under 30 min! Det finnes dessuten ikke noen motivasjon bedre enn iskrem, så alt er lov under eksamen..


Da må jeg tilbake til mitt. Ønsk meg lykke til i morgen. Hvis ikke, blir det Avada Kadavra på dere hele gjengen.

3 kommentarer: