torsdag 26. mai 2011

Random bilde så alle kan le litt:

Bahahaha, Maarn sent februar 2010 med sine fellow senior Ladycats..C-A-T-S cats! cats! cats!

Men hehey, kanskje jeg må begynne å blogge to ganger om dagen. Ny rekord i lesere i går tror jeg, sånn 130 stk ca. Da satser jeg på mye muffins i norske heimar. 
I dette øyeblikk sitter jeg på cafe' Gravdahl med kaffen min og biologiboken nok en gang skulende nede i veska. Den får bare stirre litt til, for jeg har fått meg en ny (og hittil kun en ønskedrøm-ish) bestevenn. Folkens.. Det finnes sukkerfri salt lakris. Og den smaker godt!
Dagen min er reddet! 


..Ikke at det gikk så dårlig i første omgang da, synes eksamen i norsk gikk sånn ok (hvilket mest sannsynlig betyr at jeg stryker..).
Kjøpt meg ny genser, mascara og sko også, er ganske lykkelig. Litt ironisk med tanke på teksten " Om pengar" av Arne Garborg jeg tolket i dag;



Pengar har ikkje nokon verdi i seg sjølv. Du kan ikkje ete dei, ikkje drikke dei,
ikkje kle deg med dei. Du kunne ha lomma full av pengar, og svelte, tørste,
fryse i hel – om det ikkje var mat og drikke og klede å få.

Pengar er langt ifrå det største gode, ikkje det nest største heller. Men dei er eit
stort gode for dei som bruker dei vettug.

For pengar kan ein få alt, heiter det. – Nei, ein kan ikkje det.

Ein kan kjøpe seg
mat, men ikkje mathug,
dropar, men ikkje helse,
mjuke senger, men ikkje svevn,
lærdom, men ikkje vit,
stas, men ikkje venleik,
glans, men ikkje hygge,
moro, men ikkje glede,
kameratar, men ikkje venskap,
tenarar, men ikkje truskap,
grå hår, men ikkje ære,
rolege dagar, men ikkje fred.

Skalet av alle ting kan ein få for pengar. Men ikkje kjernen; den er ikkje til sals.
 
.. Jeg har likevel kost meg med å pynte på "skalet". Lykke til til alle som har eksamen i morgo! 
 

1 kommentar: