tirsdag 31. mai 2011

I dag la jeg for alvor inn årene i matematikk. Sjebnen, karma eller bare suveren uflaks skulle nemlig ha det til at jeg, av alle håpløse matematikere, skulle opp i eksamen i dag. 
Jeg la nok opp årene litt tidlig. Regnet litt på det, og hvis jeg har fått alt jeg faktisk har gjort riktig så har jeg en 3+. godt gikk det.

Men, universet har tydelig dårlig samvittighet. Hver gang jeg skal spise vitaminbjørner får jeg kun de beste smakene, det var nesten ingen på treningssenteret i dag - hvilket førte til at jeg faktisk fikk Ellipsemaskina for meg selv i hele 65minutter. I tillegg var det skitvær i hele dag mens vi satt i gymsalen - sympati rett og slett. Men når jeg gikk hjem derimot, så var det såvidt grått skylag over himmelen. Noen angrer seg..

Fra Collets hjemmeside
Heiia blåbær :)

Etter 11,5km på ellipse og 40 minutter med styrketrening - for så å gå 3km hjem - er jeg så utslitt at jeg orker ikke bekymre meg for den mattegreia. Nå skal jeg sitte stille i hele kveld før jeg skal sove frem til halv ni i morgen tidlig. 
God natt, alle sammen

2 kommentarer: