mandag 9. mai 2011

Jeg liker ikke uttrykket redusert. Det er for mye brukt, på lik linje med lol, kav, uber, serr og ååånej!. Likevel er det vel ikke noe bedre ord for hvordan jeg føler meg i dette øyeblikk. Lillehammer 2011 har gått av stabelen, og det har jeg og. Jeg har jo ingen russebil, så jeg har egentlig vært litt overalt. Tilholdsted nr. en var vel campingvogna til Henriette, Amund og Eivind (hvor jeg så herlig har sovet på madrass hele helga), men var inventar i Sailor Babes, Mariocar, Smågodt og Sexbox før vi nådde søndag.
Fredagen var lang. Vi startet turen rundt to, men ettersom Sailor Babes var spredt over for alle vinder og vi skulle hente pizza, dro vi ikke før kvart over tre. I tillegg fikk (hihihi) bilen stopp, i parkeringshuset på Mølla  i Brumunddal. Etter litt smådesperat spørring rundt om folk hadde startkabler i bilen (not likely) kom vi over noen gutter som dro på en bensinstasjon og hentet startkabler. Så vi kom oss inn på Lillehammer vi og!

Høydepunktet på kvelden var likevel Skrillex. Han spilte ikke alle de sangene jeg helst ville ha hørt, men de evigvarende smertene rundt ribbeina er likevel verdt frontplassen. Han lagde i grunn bedre stemning på disco rangers etterpå, men ah! Euforia i øra mine. 

Etter mye sulling frem og tilbake i løpet av kvelden og etter å ha mista Julie minst 35 ganger i løpet av kvelden (Hvor en av gangene kyssa hu med Niklas fra Paradise. Se for det den meldinga med en fake barbiestemme, hetetokter og amagaaaad, så kan det hende du forstår hvordan jeg fikk høre det. Minst 35 ganger det og. ) kom vi oss til campingvogna og kastet ut de som var der, og lagt oss. 

Lørdag fra ti til nitten gikk i en strøm av random mennesker, Andre Villa, Ketchup, sukkerspinn, Stangerussbånd og Kassu i bar overkropp. Senere blandet vi ut resten av spriten, tømte den, meldte oss frivillige til the Dudesons (ble heldigvis ikke valgt. Stift i rumpa var mer fristende da enn nå) ristet stalkere av venninna mi, lagde sjokolademousse med håndvispet krem! vikla foten og danset oss svette i ringene. Tror jeg masserte en fyr som såvidt kan kalles en bekjent også. I motsetning til fredag ble jeg ikke bare full men også dårlig, og tok kvelden relativt tidlig. Heldigvis ble det ikke noe grunnlag for spyavgiften på 1000 (eller 2000?) kroner. 

Siste dagen skulle jeg egentlig bare ta bilen hjem og sove, men Sarah skulle visst på toget og da hang jeg med for selskaps skyld. Bussen kom aldri, så vi og en haug andre spleisa på taxi, og kom frem nøyaktig 4 min etter at toget hadde gått. Da ble det Narvesenpizza og Solo Super på plena utenfor med tre oslogutter (Robin, Alexander og..?) før toget kom ett.


O store russetid..
 
Annet enn det var det ikke så mye å rapportere fra helga, bildene får komme når jeg finner igjen ledningen min. Den har dratt på ferie, selv etter det fantastiske russeutryddelsesprosjektet jeg har hatt på rommet. Aldri har det luktet mer av sprit og møkkete tøy på dette rommet.. Natta!

 

2 kommentarer:

  1. Du har hatt det gøy leser jeg :)Julie koste seg vell! ;)

    SvarSlett
  2. SV: Jeg har ikke noe fri... opptatt helt til vi kommer hjem fra Oslo tror jeg

    SvarSlett