mandag 7. februar 2011

Da var det gjort gitt. Kom fra frisøren og tenkte
"Jaja, må vel bli vant med det igjen".
Kom hjem igjen etter trening, så meg i speilet og tenkte 
"Fyfaen, jeg henter kjøkkensaksa".
Også gjorde jeg det.

Du tenker nå:
1: DAMN, hun trenger en turban (meg atm)
2: Jaja, ikke så verst (forhåpentligvis meg i morgen)
3: hu har den kuleste pysjamasen ever. Og det har jeg jo, takket være Walmart.

Dere har fullt lov til å si hva dere mener. Om jeg ikke blir blid på meg selv så kan det tilogmed hende at jeg klipper mer i morgen. I så fall; to be continued.

3 kommentarer:

  1. Vel, jeg tenkte egentlig 3'eren jeg da: P haha.. men finfint ! : D

    SvarSlett
  2. Jeg driver forts å venner meg til det. Hver gang jeg ser meg i speilet så er det Deja vu for 10. klasse O.o

    SvarSlett