fredag 4. februar 2011

Da var klokken blitt ti , og jeg er nysst hjemme igjen. Hele kvelden har jeg brukt på jobb, bakt og styret til morgendagens store event; 1års jubileet til Løten Nærstasjon og Landhandleri.
Jeg vet at det kommer til å bli superstressende, slitsomt, folksomt og kaotisk. Det kommer også til å bli kjempegøy og supersosialt. Klokken 10 braker det løs, og vi forventer hauger av folk. Noen fler som har lyst til å stikke innom? :)
Men hovedoppgaven i kveld, har vært vært en hemmelighet. Bildet kommer i morgen. MEN, kan love dere at det tok sin tid! Hele 3 timer, faktisk. Derfor har jeg en helgebonus som alle dere kommer til å elske, om dere ikke har tid til såppass med timer på kjøkkenet:

5 minute chocolate cake
Folk sier liksom om det virker for godt til å være sant, så er det akkurat det. Feil. Det er superlettvint, få inngredienser, praktisk talt null oppvask og masse nam.
Du trenger:
En kopp som rommer ca. 3 dl
3ss mel
5ss sukker
2ss bakekakao
3ss olje
1 egg
3ss melk.


Bland alt sammen (i den rekkefølgen) rett i koppen, og sett den i mikrobølgeovnen i 1 minutt 10 sek. Da får dere en sjokoladekake som er bløt i midten og litt fastere i kanten. Tadaaa. 
Bildet er fra søstra mi sin blogg - jeg endret på oppskriften fra detsøteliv.no, men hun er definitivt den som spiser mest av den. Hu og den andre søstra mi, haha. Mine to forsøkskaniner<3 

Forsøk dere og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar