torsdag 3. februar 2011

Lille speil på veggen der, hvem er den mest maskine løtensokningen i 3STA(dvs her..)?

Skal la dere gjette 3 ganger. Lista over mulige burde være rimelig kort ettersom det er snakk om 1 løtensokning i hele 3STA. 
Hint nr.1: Det er en "hun".
Hint nr 2: Hun blogger.
Hint nr. 3: Jeg bor i Løten.

Selv om kroppen (les: korsrygg) føles som om en elefant har trent Aerobics der nede, så er jeg aldri så fornøyd med mine 5 minutter stående strak i planke. Så jeg har tenkt at jeg har to store kunkurrenter i å bli best i verden. 
Nummer en er Ragnhild Marie Hafsahl Karset. Jeg har ikke så store forhåpninger om å slå henne. Bare fordi det er naturstridig å slå henne i noe som helst.
Den andre er denne kar'n her: 

 Meen på den andre siden har han noen naturlige fordeler. Så jeg tror nok at jeg uansett blir en god nr. 3 på listen over verdens beste planker. Med mindre jeg bruker gamle Tae Kwon Do skills og sparker Planken..

Willy-Nilly, Bosu om 30 min, må stikke! :)

1 kommentar:

  1. sexy botty, yes yes yeees, melike aloooot daaat ass shakky shakky shekky shak!
    shik shak fakki fakki lakki lakki strakkki pappii

    SvarSlett