tirsdag 8. februar 2011

I dag har jeg hatt besøk av Pati! Ett og et halvt år siden sist, og ingen bildebeviser. Skuffa. Meen vi har spist så mye nam at jeg tror ikke vi hadde hatt tid anyways. Jeg lagde nemlig italiensk kyllingsuppe om Skogsbærpai med vaniljekesam som dessert - til 8 pers vel og merke. Trodde liksom at min alltid sultne pappa og minst like storspiste mamma skulle komme hjem. Men nei, mamma var på senvakt og pappa var.. I Berlin? Wth?





Oppskrifter kommer senere! :)
Willy-Nilly. Er så mett at min stakkars mage har strekksmerter. Hadde tenkt til å gjøre slutt på lidelsene med hjelp fra Pilates, men det ble det ikke noe av. 135min prøve i amerikansk utenrikspolitikk satte en stopper for den.

Derfor skal jeg bare notere videre mens jeg distraheres av facebook, blogg (obviously) og andre flotte massemedier. Dagens ungdom, dere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar