onsdag 2. februar 2011

 Nå er det våren!
Si meg hva dere vil, men i dag er det vår. 2. februar er vårdag. Fikk tidlig fri fra skolen i dag, så nerden Maarn gjorde historie i sola før jeg tok bussen på jobb. Og for en gangs skyld i år var det en fornøyelse å være utendørs. Det dryppet på hatten min. Nå har jo jeg gått i shorts i hele år, men hell, snart kan jeg jo gjøre det uten to par strømpebukser på!


 O hellige vår, kom fort!
Legg for all del merke til skinnbuksene. De er det beste kjøpet jeg har gjort i hele år. Sverger på at jeg har lett etter et pent par i mange år, og endelig. Nuvel. Ellers har jeg jobbet 6,5 time i dag, rakk såvidt å trene litt på slutten av dagen/ kvelden. Liker ikke helt det der med trening klokka ni om kvelden, men hey, har man spist cookies...

Nuh skal jeg snakke med Ray som ikke har jobb i dag. Han driver å maser om at jeg skal skaffe meg pannelugg igjen. Har tenkt på det, og har frisøtrime på mandag. Ka trur dykk?

5 kommentarer:

  1. omg hawt, daaaat ass me like alot!

    SvarSlett
  2. Det var vår i går, i dag er det vinter igjen........

    SvarSlett
  3. I dag er det fader meg desember :(
    Jeg trenger en liten rosa pille med smiley på..

    SvarSlett
  4. En bølge fra Øienkilen3. februar 2011 kl. 08:58

    Du er like flott med eller uten pannelugg Maren, (så her var det mye hjelp å hente =)

    SvarSlett
  5. Pannelug er for følk som ikke har awesome viking-hår sånn som deg! bare en tanke;)
    Hilsen ekstrem-patrioten

    SvarSlett