tirsdag 22. februar 2011

Duude, gjett hvem som har kjøpt seg ny musikk i dag. Ah, vært så klar for det i evigheter men summet meg endelig inn på platekompaniet i dag. I kassa ble ..

The Wannadies - Skellefteå
Incubus - Morning View
Kaizers - Maskineri
The Prodigy - Their Law Their Singles

 .. betalt for av en smilende dog sliten Maarn. Som ville hjem og spise tortillapizza og gele. Og som gjorde akkurat det.


Den siste (Prodigy) har vært på lista over skal ha de siste mnd/ årene, men endelig har jeg den! :) Når jeg har mine egne vors-før-vors så er det Spitfire for alle penga. 

Celina-Therece var forresten på overnatting hos meg fra lørdag til søndag. Tenk, etter mange år som venner så er det faktisk første gang hun har sovet her - uten tilsyn av Julie, vel og merke. Siden Julie er i Danmark, gikk ikke det denne gangen. Høhø. 

Til jul så fikk jeg en kjempesøt gave av Celina nemlig,og det var denne boken her:



Den skulle vi selvfølgelig teste host, testa 4 oppskrifter alt.., men etter at jeg serverte middag klokka 7 tok det litt tid før vi hadde opparbeidet en appetitt igjen.
 Tid for start

Celinas kaffemuffins og mine blåbærmuffins. I mangel på blåbær kjørte vi på med syltetøy. Funka som bare det!

 .. Bortsett fra at de så ut som noen kullklumper på utsiden. Riktignok smakte de supert og var lilla inni!

 Celina sine ble bare perfekte.. :(

Haha, muffinsfluer.Kanskje vi kan brukes i forskning som våre navnehalvbrødre bananfluen. Men then again, bananfluer har 4 kromosompar. De har kartlagt genom, og kort reproduksjonstid. Jeg kan stille opp med null reproduksjon og om du har meg kartlagt, send en mail. Trenger litt info om eget hode. Tror ikke Celina hadde tatt noen skade av litt kartlegging heller.

Men nuh skal jeg lage liste for gjøremål i morra. Du kan rope FERIE så mye du vil, men listene vil forfølge meg til vgs er ferdig. Da skal jeg prøve å kutte ned. Æresord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar