onsdag 16. februar 2011

Jeg har litt feber tror jeg. Enda jeg har trent rolig, sovet 8 timer natta to netter på rad nå, spist mat uten sukker ok, det teller ikke for i dag.. Jobbkake!, knasket jern og vitaminer og lagt fra meg dataen opptil flere ganger for å ikke stirre på skjerm. Null funk, for her sitter jeg med sigende øyelokk, dundrende hodepine og ubehagelig tom mage. Egentrening i morgen er uvanlig lite fristende.!


Men, det er ikke den eneste feberen jeg har. Den siste uka har jeg hatt så reisefeber at en hel koloni sommerfugler har slått seg til i magen min. For dere som ikke vet det, så skal jeg nemlig ta et friår nå neste år, og jobbe frem til sånn ca. månedsskiftet januar/februar. Etter det skal jeg reise meg blakk med kjæresten min, rundt i hele Asia! Goa, Mumbai, Bankok, Koh Pangang, Kuala Lumpur, Sidney, Fiji, Beijing, Tokyo... Ingen er trygge. Åh som jeg gleder meg!

 Toscana 2009. Tror det var i byen Montepulciano

 Meg og Mina i Colosseum, 2009. Kjempefin tur, gleder meg så vanvittig til de neste reisene!

3 kommentarer:

  1. OMFG DAT ASSSSSSSSSSASASASASASASSASASASASASASASASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    SvarSlett
  2. Sounds awesome! Hils Neji fra meg mens du allikevel er der borte;)

    PS: Siden det ser ut som at det har blitt en slags trend her inne - omfg dat ass^^

    SvarSlett
  3. Stian som liker å uttrykke seg litt grafisk.. Men will do, hele Hyuga klanen om jeg kommer så langt :)

    SvarSlett