mandag 7. februar 2011

Nå har jeg engelsk AKA smiletime AKA leksegjennomgang. Serr. Hva er poenget med å gjøre lekser på forhånd når du får svarene servert i timen? 
Jeg er geek og gjorde dette i timen sist uke. Derfor føler jeg at fri er på sin plass. 
Etterpå skal jeg på Gravdahl med Marthe. I knows at jeg skal ha verdens beste super-te, med sitron og chili. For det har de på Gravdahl - kabam.
Etterpå så blir det siste sjanse til å se dette: 




Nopes, vi snakker ikke om fylleglis (har en liten følelse det kommer til helga faktisk).. Men bar panne. Vi snakker pannelugg, 17.30.

Skal putte inn bilde jeg, hvis jeg tror jeg liker resulatet. Hvis ikke, så er turban forts in?
Dagens nedtur forresten; Jeg ringte banken 2 ganger for å overføre penger, for jeg har knust brkken min. Så gikk jeg og Kamilla hjem til Kamilla for å skape bil. Jeg møtte verdens mest bipolare hund?, og kjørte ned til Maxi for å hente bilder. De hadde ikke papir, og kan ikke overholde fristen min. At det var 524 bilder har ingenting med saken å gjøre. Så jeg og Kamilla kjører hjem. The End.

The End

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar