onsdag 23. februar 2011

Ghost Buster!
Er på overnatting hos frk. Flisen i kveld. Hun leser spøkelseshistorier for meg, er det ikke søtt! Etterhvert så blir vi nok seende på Emily Rose eller noe, for bare å forsikre kveldens hjerteinfarkt. Livet er for kort uansett, hvorfor utsette døden ytterligere liksom.

Vet ikke hvor mange av dere som tror på spøkelser, men jeg for min del har et åpent syn, for å si det sånn. Nyttespøkelset på Nærstasjonen fortalte meg for eksempel at jeg hadde glemt å ta kaffekannen da jeg stengte på mandag. Men ellers så liker jeg å holde ånder og usynlige fremmede vekk. Creepers er det nok av på nettet om jeg ikke skal være redd for utenomjordiske da jeg dusjer.


Willy-nilly, Julie har kommet til den beste delen om den halshuggede fyren fra 16something i Oslo. Huhu..


I morra så er det masse kake, burger, pannekaker og mer på Nærstasjon. Vil gjerne ha besøk. FYI liksom

3 kommentarer:

  1. Husker da du leste spøkelseshistorier på hytta jeg, turte ikke å legge etter på

    SvarSlett
  2. hahaha!! det husker jeg oda! :D
    Fliisa

    SvarSlett
  3. Spess den snøfonna som plutselig dukket opp forran døra haha

    SvarSlett