torsdag 24. februar 2011

Verken Belial, Nero, Cain, Judas, Legion eller Lucifer tok meg, så jeg lever enda. Og ikke bare det, men våknet til nybakt brød og smil fra Jorunn Flisen. Litt kosligere enn "Snu seg vekk og grynte" fra Flisen jr. Men gammel vane er vond å vende, eller hva Julie?

 Trøttingtryne!

Ikke bare det, hu ditcha meg på trening også. Men vet du hvem som var der? Flisen sr. (sorry, skal aldri bruke det uttrykket igjen. Bare en talemåte, ikke noe personlig. Jeg vil gjerne være gjest i huset ditt et par ganger til i løpet av livet, så ikke skyt meg..)! Nok et bevis på at gode manerer ikke er arvelige, haha.

Snakke om arvelige, så skal jeg til Sundvollen i morra. Det vil si det stedet mine besteforeldre bor, og som jeg ikke har satt en fot siden sommerferien.
  
Skikkelig bummer at det har vært så lenge. Og derfor skal isolere meg med dem i helgen, med unntak av kanskje en løpetur. Ooog en 6siders religionsoppgave som må skrives. Men annet enn det, så er det kun en ting som står på agendaen; Bestemor skal lære meg å lage blodpudding.

 

Nam. Stay tuned, dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar