tirsdag 1. februar 2011







Da var det gjort. 2 stk venner har hullet kroppen sin,  og jeg fikk være med ettersom de gjorde det i fritimen! Funnily enough så var Celina mye mer nervøs enn Elise haha. Bare få dem vant til situasjonen, så skal vi se om det blir scarification på dem også.. Har litt lyst! Fra før har jeg 2 piercinger i navlen, en tattovering rundt venstre ankel og en industrial. I tillegg til mine 6 andre hull i ørene. Jeg sverger, det er avhengighetsskapende..

Dette er noe av hva salget har skaffet meg! Pilotjakke og mine første faktiske jeans på over 4 År, og det på til sammen 300kr. Me like.

Willy-nilly, nuh skal jeg og kvekerne ta et alvorsoppgjør på Powerpoint før middag og trening.
Og derfor blir det ikke Wok på dere i kveld uansett. Burn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar